Číslem 11 je označována Tatra, vznikající vývojově od roku 1923 a tvoří v Kopřivnici
historicko-technický mezník v konstrukci automobilů Tatra, neboť typ 11
přináší zcela novou koncepci podvozku s páteřovou nosnou rourou, na jejíž přední
přírubu je přišroubován motor s převodovkou včetně řízení a přední nápravy, na
zadní skříň rozvodovky, nesoucí kyvadlové polonápravy a příčné pero. Originalitou
a pokrokovostí tohoto řešení si Tatra 11 vydobyla neopomenutelné místo v historii
automobilů.
Dodnes je v mnohém příkladem řešení lidového vozu, ať už je to jednoduchým, vzduchem chlazeným dvouválcem či konstrukcí podvozku. Není bez zajímavosti, že se tento model stal vzorem pro další model veteránků IGRA. U tohoto plastového modelu se podařilo udělat i vyklápěcí kapotu jako u skutečných vozů, kdy se zvedá kapota i s blatníky pro lepší přístup k motoru. Dokonalost modelu podtrhuje ta skutečnost, že modelu motor nechybí. I když se modely této řady vyráběly v měřítku 1:36, u těchto tater je v měřítku 1:43. V této řadě Old Timer vzniklo 6 variant tater, s označením 06A s uzavřenou karoserií černou, 06B otevřená krémová, 06C Normandie vojenská zelená, 06D faeton krémový, 06E Normandie se střechou v zelené vojenské, 06F Normandie otevřená vojenská zelená. Tyto Tatry se vyráběly vždy v jednom odstínu cca do roku 1986. Jelikož se však, což je výjimka, zachovaly stroje na výrobu těchto modelů, byly v následujících letech vyrobeny i odstíny jiné než doposud. Vznikly tak modely v barvách žluté, červené, modré, zelené a hnědé. Zajímavá je například Normandie, což je vlastně vojenská úprava, vyrobená ve světle modré barvě. Modely řady Old Timer byly do prodeje distribuovány v barevných papírových krabičkách ve žlutomodré kombinaci, jak jsem se už zmínil v minulém článku. Návrhářem kresby je Adolf Born. Poslední kousky tater, vesměs v nových barvách, se už do prodejen dostávaly jen v celoplastových krabičkách s papírovým podstavcem pro auta.
Nelze opomenout, že se několik let některé modely řady Old Timer vyráběly jako stavebnice v pěkné žluté krabici, díky těmto stavebnicím se ve sbírkách objevují atypické barevné kombinace hlavně u vozů Praga Charon kombinací dílů z jiné stavebnice. Mnohé modely si modeláři upravovali k obrazu svému. Autíčka vznikala kompletováním domácími pracovnicemi, tyto pracovnice byly dlouholetými spolehlivými spolupracovníky IGRY.
Součástí sbírek bývají i sady veteránků po 3 kusech, sada má tvar knihy. Vznikly 3 knihy jako dárkové sady. Existuje kniha Laurin a Klement, vydaná k 80. výročí AZNP Mladá Boleslav, dále kniha Praga a též kniha obsahující auta President, Laurin a Klement a Praga.
Snad nejhezčím modelem v řadě Old Timer je pod označením 05A pouze v červené barvě vyráběná Aero 500. Tento model je často ve sbírkách ve více počtech, kdy si sběratelé všímají různých odstínů doplňků. Model má velmi pěkná kola, vypadající jako drátěná. Tento model má snímací celou kapotu, aby bylo možno nahlédnout do motorového prostoru. Jsou jen 2 plastové modely, jež měly v minulosti v socialistických zemích takto snímací kapotu, druhým je model ze závodu Sicharuli ve Tbilisi v Sovětském svazu, typ Panhard 1927. Model byl zatím zjištěn v černé nebo bílé barvě, prodáván byl v barevné papírové krabičce.